Szkolenia i coaching
Celem szkolenia jest:
- Zwrócenie uwagi uczestników na znaczenie pośrednich komunikatów pozawerbalnych w kontekście budowania marki
- Podniesienie świadomości znaczenia spójnej strategii komunikacji wizualnej firmy
- Podniesienie umiejętności określania celów strategii komunikacji wizualnej firmy w jej otoczeniu bliskim i dalekim
- Podniesienie umiejętności doprecyzowania roli komunikacji wizualnej w strategii budowy marki.
- Możliwość przeanalizowania własnych projektów, pomysłów, przemyśleń związanych ze strategią systemu identyfikacji wizualnej firmy,
- Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, dotyczących projektowania strategii systemów identyfikacji wizualnych
Forma działań
Warsztaty i ćwiczenia, wykład i mikroedukacja, metody poglądowe i bazujące na doświadczeniu z uwzględnieniem cyklu uczenia się dorosłych Kolb’a
W ramach warsztatu przewidziane są pokazy slajdów ilustrujących poszczególne zagadnienia, ćwiczenia praktyczne w budowaniu projektu identyfikacji wizualnej firmy, Ćwiczenia w budowaniu spójnego systemu między wizją misją i strategią firmy, a jej wizualnym komunikatem zewnętrznym.
Dla kogo
Warsztaty adresowane do menedżerów, projektantów oraz osób pracujących w promocji i reklamie
Kontakt
Joanna Jędrzejczak joanna.ferso@gmailcom
Jacek Jędrzejczak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.