Szkolenia i coaching

Celem szkolenia jest:

  • Zwrócenie uwagi uczestników na znaczenie pośrednich komunikatów pozawerbalnych w kontekście budowania marki
  • Podniesienie świadomości znaczenia spójnej strategii komunikacji wizualnej firmy
  • Podniesienie umiejętności określania celów strategii komunikacji wizualnej firmy w jej otoczeniu bliskim i dalekim
  • Podniesienie umiejętności doprecyzowania roli komunikacji wizualnej w strategii budowy marki.
  • Możliwość przeanalizowania własnych projektów, pomysłów, przemyśleń związanych ze strategią systemu identyfikacji wizualnej firmy,
  • Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, dotyczących projektowania strategii systemów identyfikacji wizualnych

 

Forma działań

Warsztaty i ćwiczenia, wykład i mikroedukacja, metody poglądowe i bazujące na  doświadczeniu z uwzględnieniem cyklu uczenia się dorosłych Kolb’a

W ramach warsztatu przewidziane są pokazy slajdów ilustrujących poszczególne zagadnienia, ćwiczenia praktyczne w budowaniu projektu identyfikacji wizualnej firmy, Ćwiczenia w budowaniu spójnego systemu między wizją misją i strategią firmy, a jej wizualnym komunikatem zewnętrznym.

 

Dla kogo

Warsztaty adresowane do menedżerów, projektantów oraz osób pracujących w promocji i reklamie

 

Kontakt

Joanna Jędrzejczak  joanna.ferso@gmailcom

Jacek Jędrzejczak  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.